dijous, 30 d’agost del 2018

Stephen Owens, Síndrome Neuro-cranio-vertebral. Malaltia del Filum. Descens de les amígdales cerebel·loses (DAC. Síndrome d’Arnold-Chiari I). Discopatia Múltiple.


Stephen Owens, Síndrome Neuro-cranio-vertebral. Malaltia del Filum. Descens de les amígdales cerebel·loses (DAC. Síndrome d’Arnold-Chiari I). Discopatia Múltiple.



Data d’intervenció: Juliol del 2016 

Jesús em va guiar cap a l’Institut Chiari de Barcelona, i la clínica/cirurgians/personal a Espanya  em van salvar la vida, em van treure del llit i  em van donar ESPERANÇA i qualitat de vida! Recomano de tot cor als pacients que estan lluitant contra la Chiari, medul·la ancorada (filum tens) o síndromes relacionats que investiguin i contactin amb el personal bilingüe per començar el procés d’educació, alleujament i ESPERANÇA! És l’ambient més professional que la meva dona i jo hem conegut durant la meva lluita. Segons les recomanacions de l’Institut i amb la diligent i meravellosa ajuda de la Katharina Kuhn; vaig viatjar des dels Estats Units d’Amèrica (Mississippí)  cap a Barcelona,  em vaig fer les proves prèvies a Mississipí, em vaig allotjar a prop del centre mèdic i de l’hospital a Barcelona, i em van fer una consulta pre-quirúrgica complerta de dues hores amb explicacions sobre la meva malaltia i tot el que comportaria la cirurgia amb el Dr. Fiallos. El Dr. Fiallos/l’Institut va realitzar la meva intervenció quirúrgica i em van oferir les atencions mèdiques, també excel·lents cures post-operatòries i un examen post-operatori a fons abans de la nostra tornada als EEUU. Repeteixo una vegada més; vam estar encantats amb la seva professionalitat durant tot el procés, i estem fent el què podem per sensibilitzar tothom que és possible trobar ESPERANÇA a l’Institut Chiari de Barcelona. Que Déu el beneeixi i a tot el seu equip!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada