dijous, 5 d’octubre del 2017

Videotestimoni de la Sra. Teresa Balmaña Durbau. Síndrome d’Arnold Chiari I.

Teresa Balmaña Durbau. Síndrome d’Arnold Chiari I.
Data de la intervenció: 04/07/2006
Data de la filmació: 12/07/2017


Sóc la Teresa Balmaña Durbau, de Malgrat de Mar. Vaig començar a tenir símptomes molt agressius com per exemple: no poder engolir, quan bevia aigua em sortia pel nas, no em podia ni moure ni abaixar el cap o el soroll em donava mals de cap molt forts. Els doctors únicament em receptaven calmants i vaig arribar al punt d’estar molt desesperada.

Aleshores, vaig trobar al Dr. Casals de Tarragona. Ell va estudiar el meu cas i, a partir d’una ressonància magnètica, em va confirmar el diagnòstic d’Arnold Chiari I. Em va explicar quin era el tractament convencional que s’aplicava a la seguretat social: obrir el cap. Sense cap seguretat, amb el risc d’acabar en cadira de rodes i moltes altres coses que podien arribar a passar-me. Aleshores, vaig decidir renunciar a aquest tractament.

El que em va recomanar el Dr. Casals, abans de deixar-me obrir el cap, quedar-me tetraplègica o quedar-me en una cadira de rodes; va ser visitar-me amb el Dr. Royo i que fes el que ell em digués de fer. Ell el coneixia personalment al doctor, ja que havien estudiat junts, i deia que era una eminència. Així doncs, vaig visitar-me amb el Dr. Royo i aquest em va dir que no trigués més en operar-me. I així va ser.  

Avui he vingut a fer un control a l’Institut Chiari i m’ha trobat perfecte. Em trobo molt bé. Aconsello a tots aquelles persones que es trobin en la mateixa situació en la que em trobava jo que s’operin del Filum Terminale. Ja fa 12 anys que em va operar i n’estic molt contenta i agraïda.

Telèfon: (+34) 937-612-963

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada