dimarts, 23 d’octubre del 2018

Angel Fernández Defez. Escoliosi idiopàtica. Síndrome d’Arnold Chiari I. Siringomièlia idiopàtica.


Data d’intervenció: 26/2/2009




Hola, el meu nom és Angel Fernández, visc a València (Espanya) i fa 9 anys em van detectar Siringomièlia, Síndrome d’Arnold Chiari i Escoliosi idiopàtica. Investigant per Internet vaig trobar l’Institut Chiari de Barcelona. Els meus símptomes eren: marejos, mals de cap, cervicàlgies. Em vaig decidir a operar-me en aquesta clínica, i ja fa 9 anys d’això. La veritat és que em trobo molt bé, van desaparèixer els marejos, les migranyes…i des del segon dia de l’operació vaig començar a notar canvis; vaig recuperar bastant la sensibilitat a la part esquerra del cos. Estic molt agraït amb aquesta clínica per tot el que han fet per mi, perquè gràcies a ells, avui en dia puc fer una vida normal i em trobo bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada