dilluns, 21 de gener del 2019

Elizabeth Streit. Siringomièlia idiopàtica. Discopatia múltiple. Retrocés odontoide.


Hola, Em dic Elizabeth Streit i vaig néixer a Mèxic però visc a Filadèlfia (EUA).
Em van diagnosticar Siringomièlia el 2015. Tenia un dolor molt fort al coll, dolor toràcic constant i mal d’esquena. Vaig visitar diferents metges, neuròlegs i neurocirurgians per veure què era el que tenia. Durant molts anys, em van diagnosticar diferents malalties relacionades amb l’ansietat, la depressió i la fibromialgia. Va ser aleshores quan vaig decidir buscar per internet, en espanyol, donat que és el meu idioma natal, i vaig trobar l’Institut Chiari & Siringomielia & Escoliosis de Barcelona i allà vaig descobrir les investigacions del Dr. Royo. El 2015 vaig començar a contactar amb ells enviant-los un correu per sol·licitar informació sobre el procediment. Per por i per qüestions relatives a on vivia, vaig buscar metges de l’especialitat als EUA. Sens dubte, els tractaments que em proposaven molts d’ells eren farmacèutics i no m’ajudaven, era molt sensible als medicaments i òbviament les intervencions eren molt més complicades.

Aquest any vaig decidir contactar de nou amb l’Institut i, gràcies al fet que van rebre la meva informació, vaig enviar tots els meus documents electrònicament. Van veure el meu cas, va ser molt fàcil, i la resposta d’ells va ser immediata. Em van enviar la resposta conforme era una possible candidata a la cirurgia de la secció del filum.

Li dono moltes gràcies a Déu per l’existència d’aquest Institut, perquè després de la meva cirurgia el que ha millorat tremendament és el meu dolor; no tinc ni mal de coll, ni d’esquena ni toràcic.

El que puc dir és que aquest Institut és excel·lent, als 10 dies de la cirurgia em sento molt bé.

Correu electrònic: streit10@comcast.net / betystr10@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada