dijous, 10 de maig del 2018

DELANIA OLIVEIRA DE ALMEIDA. Síndrome Neuro-Cranio-Vertebral. Malaltia del Filum. Síndrome d’Arnold Chiari I, Siringomièlia idiopàtica i Discopaties múltiples.



Data de la intervenció: Gener 2018
Data de filmació: Febrer 2018
La pacient Delania Oliveira de Almeida té 30 anys i viu a Fortaleza, una província de Ceará (Brasil). En aquest vídeo ens explica que, l’any 2016, va ser diagnosticada de la Síndrome d´Arnold Chiari I. Conèixer el diagnòstic va ser un xoc per a ella: “Va ser com si el món s’hagués ensorrat sobre meu. Tinc una  filla i somnis per complir”.
Quan va començar a investigar per internet sobre aquesta patologia, va trobar informació sobre la investigació que desenvolupa l´Institut Chiari & Siringomièlia & Escoliosi de Barcelona (ICSEB). “Va ser quan vaig obrir el cor i la ment i, així, vaig poder lluitar per millorar la meva vida.”
Deu dies després de sotmetre’s al tractament segons el mètode Filum System®, la pacient brasilera diu que es troba bé. “Tenia dificultats per empassar, per respirar,  pèrdua de força a la mà dreta (...) Ara estic bé. Abans no podia aixecar-me després d´agenollar-me i ara puc fer-ho. He notat també moltes altres millores.”
La Delania parla també de la diferència entre el tractament convencional, el qual generalment es proposa (la craniotomia suboccipital) i el que es realitza a l Institut Chiari de Barcelona. “La craniotomia realment és una cirurgia  molt arriscada i la d’ aquí [de l´ICSEB] és mínimament invasiva.” Per acabar, deixa un missatge pels pacients : “És un somni fet realitat. Us animo a no desistir mai i a pensar que aquesta  cirurgia és la millor que existeix.”
Correu electrònic: clnalmeida@yahoo.com.br

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada