dimecres, 14 de març del 2018

Lais de Oliveira Vaz

Vídeo d’actualització – Lais de Oliveira Vaz
Data de Filmació: Juny del 2017


La Lais de Oliveira Vaz, que va estar a l’ICSEB el juny del 2017, ens explica la seva experiència un any després d’haver estat operada pel nostre equip.


Fa un any que em van operar segons el [Mètode] Filum System® i el que vull dir sobre aquest mètode és que, a mi, m’ha canviat la vida. Tot i que em vaig sotmetre a la primera intervenció [la craniotomia], de la que encara tinc seqüeles [la secció del Filum Terminale] m’ha canviat la vida i m’ha donat una qualitat de vida molt millor de la que tenia d’abans. Només vull agrair a l’equip mèdic i a tot el personal que treballa en aquest institut; és meravellós. No me’n penedeixo i si pogués tornar enrere en el temps, segurament ho faria de nou, ja que dels mals de cap, la pèrdua de sensibilitat, els marejos, etc n’estic molt millor i crec que milloraré encara més amb el pas dels anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada